plug and drive nitro obd2 performance chip tuning box
τειρεσιας μαλαμας κιθαρα
Το πρόγραμμα, που αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google, τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για την Ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και της Εργασίας στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα για την Κρήτη ανακοίνωσαν σήμερα, σε ειδική εκδήλωση, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και η Διευθύντρια Marketing της Google στην Ελλάδα Μαρία Φουντά, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.
Στην παρέμβαση της η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης έκανε λόγο για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο, το οποίο, θα αποκλείει την επιστροφή στο παρελθόν, θα διανέμει τα οφέλη στην πλειοψηφία των πολιτών, αλλά πάνω από όλα θα βασίζεται με εξωστρέφεια στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, είπε η υπουργός.
Απευθυνόμενη στους επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, η κυρία Γεροβασίλη έκανε εκτενή αναφορά στο τουριστικό προϊόν της χώρας, που όπως είπε, καταλαμβάνει κεντρική θέση στη στρατηγική του υπουργείου, επισημαίνοντας ότι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη αποτελεί σημαντικό στόχο.
Συμπράττοντας με την Περιφέρεια Κρήτης και την Google, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακές Δεξιότητες για την Ανάπτυξη του Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης», η κυρία Γεροβασίλη σημείωσε ότι η εξοικείωση με τις ψηφιακές δεξιότητες στοχεύει τελικά στη μείωση της ανεργίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την τόνωση της οικονομίας μας.
https://daabuvjw.blogspot.com/2019/04/blog-post_81.html
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, ανάφερε η υπουργός, θα εκπαιδευτούν δωρεάν από την Google, ώστε οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία και, ταυτόχρονα, θα αξιοποιήσουν το διαδίκτυο, για να προσελκύσουν τουρίστες πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες.
«Με αυτό το δεδομένο, η περαιτέρω εξειδίκευσή τους με ψηφιακές δεξιότητες, αναβαθμίζει συνολικά το τουριστικό προϊόν του νησιού, αλλά και της χώρας. Κι αυτό συνιστά κεντρική μας επιλογή και διαρκή στόχευση», ανάφερε η κα υπουργός.
Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σημείωσε ότι προτεραιότητα παραμένει η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου για το νησί και προς την κατεύθυνση αυτή οι δράσεις της Google, θα συνεισφέρουν τα μέγιστα στις τουριστικές επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή η περιφέρεια τρέχει για το 2018 δράσεις προώθησης και επικοινωνίας της Κρήτης στις αγορές του εξωτερικού με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου με τον κ. Αρναουτάκη να προαναγγέλλει περεταίρω ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της Κρήτης.
Για τον σκοπό του προγράμματος, η Google, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, αναλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση των τοπικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Κρήτης για τη ψηφιοποίηση των θησαυρών του Μουσείου της αρχαίας Ελεύθερνας και της ανάδειξής τους στην πλατφόρμα πολιτισμού Google Arts & Culture, με σκοπό την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού.
Δωρεάν εξατομικευμένα σεμινάρια σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις
τειρεσιας μαλαμας κιθαρα
μηνυματα και ζωδια
No comments:
Post a Comment